lunes, 21 de marzo de 2011

Els vins que vaig tastant: Clos Dominic Vinyes Altes 2007. DOQ Priorat

Els vins que vaig tastant: Clos Dominic Vinyes Altes 2007. DOQ Priorat: "Aquest cap de setmana hem obert una ampolla de Clos Dominic Vinyes Altes 2007. Feia temps que el reservava, però després del darrer divendre..."

2 comentarios: