domingo, 13 de marzo de 2011

DIA DE PAELLA TRAS EL PEQUEÑO DILUVIO DE AYER, EN LA FINCA.











2 comentarios:

  1. tema delicat el de la paella, espiritual i festiu, radical i trascendent a la vegada...
    Un abraç,
    Juan.

    ResponderEliminar
  2. Raels molt profundes les del teu comentari, dóna una pau interior una bona paella festiva, més si el temps acompanya com ahir, i més encara si com passava ahir era de caráctar intimiste, només amb els meus fills.
    Una abraçada igualment

    ResponderEliminar